Nowe Super Funkcjonalności w SuperAgencie
Rozbudowaliśmy SuperAgenta o kolejne nowe funkcjonalności, które są odpowiedzią na potrzeby naszych użytkowników. Od teraz system pozwala na szybkie generowanie wniosku o zwrot składki a także wystawienie wypowiedzenia, które zostanie złożone przez osobę przypisaną do jednej z trzech ról. Więcej o nowościach poniżej.
Nowość – generowanie wniosku o zwrot składki
Stawiamy na efektywne rozwiązania. Wprowadziliśmy właśnie nową funkcjonalność programu SuperAgent, która pozwala generować wniosek o zwrot składki z poziomu aplikacji. Wystarczy wejść w daną umowę ubezpieczenia w ramach, której Klient chce otrzymać zwrot należności. W kolejnym kroku należy kliknąć w zakładkę "dokumenty”, a tam wybrać opcję "Wygeneruj" -> "Wniosek o zwrot składki". Następnie wypełniamy dane jak na wzorze poniżej, zatwierdzamy i mamy gotowy dokument do pobrania.
Jak widać nowa funkcjonalność znacznie przyspiesza proces obsługi Klientów i minimalizuje czas związany z wprowadzaniem dokumentacji posprzedażowej do systemu.
Nowość – możliwość generowania wypowiedzenia złożonego przez dowolną osobę
Kolejnym nowym rozwiązaniem wdrożonym do programu SuperAgent jest możliwość wygenerowania wypowiedzenia umowy, które może być złożone przez Klienta przypisanego do jednej z trzech ról: właściciel, współwłaściciel, ubezpieczający. Na przykładzie poniżej widać, że właścicielem jest Wójcik, współwłaścicielem Kowalska a ubezpieczającym Nowak. Przy generowaniu wypowiedzenia agent może wybrać, która osoba będzie podpisywać dokument.
Wraz z rozwojem aplikacji SuperAgent oferujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników, tak by sprostać unikalnym wymaganiom Państwa klientów.
Lepsza i szybsza obsługa Klientów
Nowe funkcje realnie wpływają na komfort codziennej pracy. Dzięki nim nasz system jeszcze lepiej usprawnia sprzedaż ubezpieczeń i zapewnia większą wydajność każdej multiagencji. Jak widać wdrożone przez nas funkcjonalności optymalizują obsługę posprzedażową – nie tylko pozwalają na sprawne wygenerowanie dokumentów, ale też minimalizują czas potrzebny na wprowadzanie danych do systemu CRM.
Z naszego punktu widzenia istotne jest to, że staramy się na bieżąco wprowadzać nowe funkcje aplikacji, tak by nasz system rozwijał się zgodnie z potrzebami naszych licznych użytkowników. Skupiamy się na nich, stawiając na przyszłość i dobre doświadczenia, zarówno agentów ubezpieczeniowych, jak ich klientów. Warto nadmienić, że nowe funkcje zostały zaprojektowane w ten sposób, by nie zakłócać wrażeń użytkownika – i jako nowości nie wymagają obszernego wyjaśnienia. Jednak w razie pytań nasi eksperci niezmiennie pozostają do Państwa dyspozycji.