Obniż koszty kalkulatora i rozliczeń w swojej agencji
Korzystasz z programu, który nie ma modułu rozliczeń i wykorzystujesz w tym celu inne narzędzia? SuperAgent to CRM, kalkulator i automatyczne funkcje rozliczeń w jednym systemie. Możesz być pewny, że nasza aplikacja zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby sprawnie zarządzać swoją agencją ubezpieczeń.
Rozliczenia – po co korzystać z różnych systemów?
Jeśli w swojej agencji ubezpieczeniowej wciąż korzystasz z programu, który nie ma modułu rozliczeń warto rozważyć zmianę. Tym bardziej, że w dzisiejszych czasach obniżenie kosztów może mieć kluczowe znaczenie dla Twojej działalności. Nie musisz wybierać pomiędzy systemem CRM, kalkulatorem czy funkcją rozliczeń – u nas masz to wszystko automatycznie w ramach jednego programu. Zatem, po co korzystać z różnych systemów, skoro istnieje program dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent?
CRM, kalkulator i moduł rozliczeń w jednym programie
SuperAgent łączy w sobie CRM, kalkulator i automatyczne funkcje rozliczeń w przyjaznym dla użytkownika systemie. Ze stworzonego przez nas narzędzia mogą korzystać zarówno małe biura ubezpieczeniowe, jak i duże multiagencje. Aplikacja automatyzuje proces rozliczeń i płatności, usprawniając zarządzanie pracą agencji ubezpieczeniowej oraz dając lepszy wgląd w całościowe wyniki działalności. Co ważne, korzystanie z modułu rozliczeń nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Usprawnienie rozliczeń
Korzystanie z kilku narzędzi musi być kłopotliwe, dlatego warto usprawnić proces rozliczeń. SuperAgent umożliwia wgląd w dane w czasie rzeczywistym, a szczegółowe raporty pozwalają na to, byś zawsze był na bieżąco ze stanem rozliczeń i płatności. Nasza aplikacja jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, dzięki czemu potrzebne informacje uzyskasz z dowolnego miejsca. Potrzebujesz indywidualnych rozwiązań? Robimy wszystko, by dostosować nasz program do realnych potrzeb jego użytkowników.
Przetestuj program SuperAgent już dziś i przekonaj się sam w jaki sposób możesz obniżyć koszty kalkulatora i rozliczeń.