pre-loader

Zespoły sprzedażowe – lepsza organizacja pracy Twojej agencji ubezpieczeniowej

zespoly-sprzedazowe-lepsza-organizacja-pracy-twojej-agencji-ubezpieczeniowej

Tworzenie zespołów w programie SuperAgent to doskonała funkcja dla tych agentów ubezpieczeniowych, którzy chcą w sposób kompleksowy zarządzać pracą swojej agencji ubezpieczeniowej. Narzędzie znacznie usprawnia przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami, dzięki czemu utrzymanie wysokiej jakości usług, nawet w warunkach pracy zdalnej, jest proste.

Tworzenie zespołów sprzedażowych – usprawnia obsługę klientów od pierwszego dnia

Jedną z najbardziej praktycznych funkcjonalności naszego narzędzia jest to, że pozwala ono tworzyć zespoły sprzedażowe. Rozwiązanie to daje pracownikom dostęp do wszelkich informacji związanych z obsługą klientów i sprzedażą ubezpieczeń w czasie rzeczywistym.

Funkcjonalność ta ułatwia nam pracę, ponieważ nie tylko pomaga nam obsłużyć wszystkich Klientów (również tych, którym kalkulację robił np. inny pracownik z biura), ale też pozwala zadbać o to, by żaden z nich nie został przypadkowo pominięty.

Wielu z nas mogło się już przekonać o tym, że Klient decyzję o zakupie ubezpieczenia podejmuje czasami nawet po kilku dniach. Dlatego może dojść do sytuacji, kiedy to po ponownym kontakcie trafia na inną osobę niż ta, która go początkowo obsługiwała. W takim przypadku nie musimy ponownie przygotowywać oferty, wystarczy, że wejdziemy w kalkulację przygotowaną przez poprzedniego agenta i ją zaktualizujemy.

blog36-1

Wystarczy jedno kliknięcie by przejąć kalkulację przygotowaną przez innego pracownika.

blog36-2

W analogiczny sposób możemy wejść w „Polisy”– „Zespołu” i obsłużyć Klienta, któremu wcześniej inna osoba z naszego zespołu sprzedała ubezpieczenie.

Utworzenie zespołu sprzedażowego przydaje się również w module automatycznych wznowień, w którym to przeliczane są wszystkie oferty przygotowywane rok wcześniej przez danego agenta ubezpieczeniowego. Ułatwia to znacznie codzienną pracę, ponieważ np. podczas jego nieobecności nie musimy ponownie dokonywać kalkulacji składek.

Jak to wygląda w praktyce? Gdy wejdziemy w moduł „Wznowienia” – „Do realizacji” możemy obsłużyć wszystkich Klientów, którzy otrzymali oferty przygotowane przez dany zespół sprzedażowy. Dzięki temu zyskamy pewność, że żaden Klient, który był obsługiwany wcześniej nie zostanie przez przypadek pominięty.

blog36-3

Podczas nieobecności któregoś z pracowników możemy bez problemu przejąć daną ofertę klikając w przycisk „Przejmij kalkulację”, wówczas wystarczy ją tylko odświeżyć na naszych loginach.

blog36-4

Co ważne moduł ten umożliwia nam obsługę wszystkich Klientów, którzy kontaktowali się z naszą agencją ubezpieczeniową rok wcześniej. I to nie tylko tych, którzy ostatecznie zdecydowali się na zakup polisy, ale również tych, którzy po otrzymaniu oferty zdecydowali się za zawarcie ubezpieczenia u innego agenta. Dzięki temu, że w systemie mamy jego kompletne dane możemy zadzwonić odpowiednio wcześnie z aktualną ofertą, co znacznie zwiększa nasze szanse na skuteczną sprzedaż ubezpieczeń.

Dla wielu dotychczasowych użytkowników programu SuperAgent istotne jest również to, że z poziomu modułu powiadomień możemy skontrolować to czy wszystkie powiadomienia zostaną wysłane do Klientów, bez względu na to, kto dotychczas ich obsługiwał. Przecież może dojść do takiej sytuacji, że dany członek zespołu jest nieobecny w pracy, a nie uzupełnił danych Klienta o np. telefon kontaktowy lub zgody RODO. Przez co wysyłka powiadomienia może być nieskuteczna. Wówczas inny pracownik należący do zespołu może wejść w kartotekę i uzupełnić brakujące informacje, dzięki czemu powiadomienie zostanie wysłane w odpowiednim terminie.

Jak widać tworzenie zespołu jest niezbędną funkcją w każdej agencji ubezpieczeniowej, w której pracuje, co najmniej dwóch pracowników.

Właściciele agencji docenią tę funkcjonalność

Z punktu widzenia właściciela agencji ubezpieczeniowej niezwykle ważne jest to, że utworzenie zespołów pozwala mu na skuteczne zarządzanie pracą całego biura sprzedaży. Może on w łatwy sposób weryfikować obsługę Klientów przy podziale na poszczególnych pracowników lub cały zespół. I to sam właściciel agencji ubezpieczeniowej decyduje o tym, kto w danym zespole ma się znajdować oraz jakie dane będą widoczne dla poszczególnych agentów ubezpieczeniowych, bowiem moduł tworzenia zespołu pozwala na tworzenie kilku zespołów, na przykład przy podziale na poszczególne biura. Dzięki czemu można na bieżąco analizować realizowaną sprzedaż ubezpieczeń, a także nagradzać tych pracowników, którzy wyróżniają się skutecznością obsługi.

Nie zapominajmy też o tym, że program SuperAgent zapewnia wszystkim pracownikom wszelkie potrzebne informacje na temat Klientów i ubezpieczeń w czasie rzeczywistym, zawsze i wszędzie. Wystarczy dostęp do Internetu.