pre-loader

Moduł powiadomień – zautomatyzowana komunikacja z Klientem w praktyce

modul-powiadomien-zautomatyzowana-komunikacja-z-klientem-w-praktyce

Moduł automatycznych powiadomień programu SuperAgent to doskonałe narzędzie, które nie tylko zapewnia kontrolę codziennych działań obsługowych, ale też minimalizuje ryzyko związane z przegapieniem ważnych informacji na temat zawartych przez nas umów ubezpieczenia. Jak ta funkcjonalność wygląda w praktyce?

Praktyczna strona modułu powiadomień

To, że za pomocą funkcji powiadomień skutecznie połączymy sprzedaż i obsługę Klientów nikomu już chyba nie musimy przypominać. Jednak dla osób, które na co dzień korzystają z naszej aplikacji ważne jest także to, że moduł ten zapewnia przejrzystość w danych. Wynika to z tego, że program w bardzo czytelny sposób pokazuje nam informacje odnośnie kończących się polis oraz danych dotyczących zgód RODO.

Jak zatem moduł powiadomień wspiera nas w codziennych procesach obsługowych? Już po zalogowaniu się do programu zobaczymy liczbę zaplanowanych działań.

modul1

Dzięki temu w każdej chwili mamy wgląd do tego jakie powiadomienia są zaplanowane do wysyłki w najbliższym czasie.

W przypadku zakładki Kalendarz możemy przejrzeć rozkład zaplanowanych powiadomień w podziale na poszczególne miesiące. Jest to pomocny przy planowaniu pracy na poszczególne dni.

modul2

W tym miejscu warto również zwrócić uwagę na to, że jeżeli w momencie wprowadzania danych Klienta zapomnieliśmy je uzupełnić np. o zgody RODO, system poinformuje nas o tym odpowiednio wcześnie, tak byśmy mogli je poprawić. Dużym ułatwieniem jest to, że z tego poziomu możemy przejść do danych Klienta i wykonać zaległe zadania np. te dotyczące ustawienia trybu powiadomień lub uzupełniania danych kontaktowych. I jeśli zrobimy to na tym etapie powiadomienie zostanie wysłane zgodnie z planem.

modul3

Automatyczna wysyłka powiadomień jest ogromnym ułatwieniem w naszej codziennej pracy. Nie musimy przygotowywać raportów wysyłkowych, zestawień polis wygasających. Program SuperAgent zrobi to za nas, bowiem wysyła alerty w sposób całkowicie automatyczny. Dzięki czemu żaden z naszych Klientów nie zostanie przypadkowo pominięty.

Konfiguracja powiadomień jest bardzo prosta, w kilka kliknięć możemy dopasować terminy wysyłki do swoich własnych potrzeb. Takie indywidualne dostosowanie modułu powiadomień np. odnośnie tego ile dni wcześniej ma być realizowana wysyłka, znacznie upraszcza standardowe czynności obsługowe

modul4

Co ważne dobrowolność w konfiguracji stopki i nagłówka, pozwala nam dopisać wszelkie informacje, jakie chcemy przekazać swoim Klientom, np. to jakie ubezpieczenia posiadamy w swojej ofercie.

modul5

Co ważne dzięki dobrze skonfigurowanemu modułowi będziemy mieli przygotowane gotowe szablony powiadomień zarówno w formie SMS, jak i e-mail.

Klienci, którzy deklarują chęć otrzymywania powiadomień jedynie drogą tradycyjną, mogą również dostać powiadomienia w tej formie. Wystarczy kliknąć przycisk „Pobierz powiadomienia listowne” i mamy wygenerowane gotowe pliki z danymi klientów oraz ich polis, które wystarczy spakować w koperty i wysłać Pocztą Polską.

modul6

Poza tym sami decydujemy o tym jaką kwotą doładujemy swoje konto do powiadomień SMS i w każdej chwili możemy sprawdzić jego aktualne saldo. Tak, by w trakcie wysyłki nic nas nie zaskoczyło.

Użytecznością, która znacznie ułatwia nam pracę zespołową jest to, że na koncie każdego Klienta możemy w każdej chwili skontrolować kiedy i jakie powiadomienia zostały do niego wysłane.

modul7

Jak widać zautomatyzowane przesyłanie powiadomień może znacznie poprawić obsługę naszych dotychczasowych Klientów, ponieważ otrzymają oni informacje na temat swoich polis i zbliżających się terminów płatności w odpowiednim momencie. Dotychczasowa praktyka pokazuje, że ma to ogromy wpływ na budowanie wzajemnych relacji, a także zwiększa nasze szanse na sprzedaż ubezpieczeń.