pre-loader

Informacje, które mogą Cię zainteresować

Nowe integracje i zaawansowane funkcjonalności w SuperAgencie

nowe-integracje-i-zaawansowane-funkcjonalnosci-w-superagencie

W ostatnim czasie udało nam się wdrożyć kolejne funkcjonalności, które bezpośrednio przekładają się na komfort pracy agentów ubezpieczeniowych w ograniczeniach, które spowodowała pandemia. Rozwiązania te w znacznym stopniu usprawniają działalność ubezpieczeniową, umożliwiając wydajną sprzedaż ubezpieczeń nawet w trybie pracy zdalnej.

Nowe integracje = nowe możliwości sprzedażowe

Dzięki oddanej pracy doświadczonych profesjonalistów udało nam się w ostatnim czasie z sukcesem zakończyć wdrożenie pełnej integracji z kolejnymi ubezpieczycielami i przybliżyliśmy się do pełnego polisowania wszystkich TU oferowanych w naszym programie. Ostatnio zintegrowane Towarzystwa Ubezpieczeń to:

  • AXA, która posiada szeroką ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych cieszących się dużą popularnością na rynku ubezpieczeń.
  • Benefia Ubezpieczenia, specjalizująca się przede wszystkim w sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem narzędzi informatycznych wykorzystujących nowe technologie. Zazwyczaj kojarzona z alternatywnymi kanałami sprzedaży ubezpieczeń, od niedawna jest dostępna także dla naszych użytkowników.
  • EUROINS, który oferuje na naszym rynku szeroki wachlarz produktów z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych i assistance. Co ważne program dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent pozwala użytkownikom na pełne polisowanie za pomocą naszego systemu.

Jak widać oferta produktowa naszego narzędzia stale się powiększa, dzięki czemu agenci ubezpieczeniowi korzystający z programu SuperAgent mają znacznie zwiększone możliwości sprzedażowe.

Automatyczne powiadomienia i rozbudowany kalendarz pomogą w codziennych czynnościach

Zaawansowane rozwiązania, które automatyzują sprzedaż ubezpieczeń nie tylko pozwalają pozbyć się zbędnej dokumentacji, ale też pomagają zarządzać kontaktami. Zmiany wprowadzone w module powiadomień umożliwiają szybkie i proste wysyłanie automatycznych powiadomień do klientów odnośnie polis wygasających lub terminów płatności. Główny atutem tego rozwiązania jest to, że agent ubezpieczeniowy nie musi już każdorazowo wybierać zakresu czasowego oraz akceptować listy wysyłkowej, wystarczy jednorazowa konfiguracja naszego systemu.

Nowością w programie SuperAgent jest również dodanie kalendarza, z którego można korzystać w dwóch miejscach – we wznowieniach oraz powiadomieniach. Rozwiązanie to pełni rolę informacyjną i pozwala na kontrolę wysyłanych powiadomień. Bowiem w przypadku wznowień kalendarz obrazuje, kiedy przeliczane są wznowienia danej polisy. Natomiast w powiadomieniach pokazywane są wszystkie powiadomienia (sms, e-mail oraz listy), które mają zostać wysłane danego dnia. Co ważne powiadomienia, które posiadają pełen zestaw informacji są oznaczone na zielono i zostaną wysłane. Z kolei te oznaczone na czerwono wymagają działania - np. uzupełnienia adresu czy numeru telefonu. I w przypadku braku podjęcia jakichkolwiek czynności nie zostaną wysłane do klientów.

Statystyki, raporty sprzedażowe i komunikaty dla pracowników – łatwe zarządzanie pracą całej agencji

Nowoczesne rozwiązania oferowane przez nasz program dla agentów ubezpieczeniowych, ułatwiają nie tylko zarządzanie pracą całej agencji ubezpieczeniowej, ale też umożliwiają pracownikom dostęp do danych sprzedażowych. Co we wszechobecnym trybie pracy zdalnej znacznie ułatwia obsługę klientów i sprzedaż ubezpieczeń.

W odpowiedzi na potrzeby wielu agentów ubezpieczeniowych wdrożyliśmy również nową funkcjonalność, która z poziomu zarządzania agencją pozwala na przekazywanie komunikatów pracownikom, którzy korzystają z systemu. Rozwiązanie to znajduje szerokie zastosowanie w obecnych czasach, kiedy to część obsługi agencji ubezpieczeń pracuje w domu, a część obsługuje klientów z biura.

Uaktualniliśmy także moduł statystyk, dzięki któremu właściciel agencji ubezpieczeniowej ma stały dostęp do danych sprzedażowych. Wielu użytkowników ucieszą raporty zawierające wykresy, które przedstawiają zarówno liczbę sprzedanych polis w czasie, jak i przypis składki przy podziale na poszczególnych pracowników. Poniżej nich znajdują się kolejne zakładki, które uwzględniają liczbę sprzedanych polis, przypis oraz liczbę kalkulacji. Rozwiązanie to pozwala zaobserwować kto ile polis wystawił, ile zarobił z podziałem na polisy komunikacyjne i inne. Co ważne wszystkie dane można posortować od najwyższej do najniższej wartości, dzięki czemu można docenić najlepszych pracowników a także przeanalizować wyniki sprzedaży całego zespołu.

Zapanuj nad szkoleniami zawodowymi

Warto też przypomnieć, że od niedawna nasz program dla agentów ubezpieczeniowych posiada też ułatwienia w zakresie szkoleń obowiązkowych. Stworzyliśmy nową zakładkę dotyczącą szkoleń zawodowych, w której można między innymi dodać certyfikat lub zaświadczanie. Ułatwia to kontrolę nad liczbą przeprowadzonych szkoleń i jest bardzo pomocne w przypadku dużych multiagencji, które posiadają wiele osób wykonujących czynności agencyjne.

Dbamy o to, by praca z naszym programem była przyjazna dla wszystkich osób, które z niego korzystają. Z tego powodu w ostatnim czasie rozbudowaliśmy także interfejsową pomoc dla nowych użytkowników. A nasz doświadczony zespół zapewnia wsparcie na każdym etapie obsługi.

Dlatego wypróbuj program dla agentów ubezpieczeniowych za darmo SuperAgent i wyprzedź konkurencję. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer telefonu 570 362 020 lub napiszesz na adres [email protected]. Już od pierwszego dnia uzyskasz skuteczne rozwiązania dla swojej agencji ubezpieczeniowej.